Meny

Slik får du mest ut av nettsakene dine

Kursleder(e): Hanne Løvik
Skriver redaksjonen på nettets premisser? Har dere søkemotoroptimaliserte titler? Eller fokuserer dere på å få delinger på sosiale medier og flest mulige klikk? Sammen finner vi fram til hvilke kanaler, situasjoner og enheter som ditt medium bør skrive for, og hvordan du best gjør det.
working-from-home-contractor-freelance-concept-td9epzw
Foto: Envato Elements
“Lærte mye nytt og nyttig for både gamle og fremtidige nettsaker.”

Kursdeltaker

I overgangen fra papir til nettpublisering åpner en ny verden seg. Hvor går grensen for hva som er en luretittel? Hva skjer med lesernes tillit når du bruker illustrasjonsbilder?

Her må man ta hensyn til de ulike målgruppene og situasjonene og enhetene leseren befinner seg i. For ikke å snakke om alt fra Facbooks algoritmer til Googles små roboter.
 
Vi kan komme til din redaksjon og hjelpe dere å få overblikket. Kurset kan tilpasses til det redaksjonen ønsker å bruke mest tid på, f. eks tittelbruk på nett, søkemotoroptimaliserte titler eller skriving for sosiale medier.
 

PRAKTISK INFORMASJON

IJ gjennomfører skreddersydde kurs og kompetanseopplegg internt i bedriften, både fysisk og digitalt.  

Antall deltakere: Avhenger av kurset.
Krav til utstyr: Kursdeltakere må ha datamaskin og nettilgang.
Kursleder: Hanne Løvik, epost: hl@ij.no, mobil: 992 23 281.

Ta kontakt med oss så ser vi på en løsning sammen.  

Be om tilbud 

Ønsker du at vi holder dette kurset i din bedrift?
Vi hjelper deg å tilrettelegge.

Ta kontakt for pristilbud.

E-post: lana.dzabic@ij.no
Mobil: 473 03 006