Meny

Strategisk bruk av sosiale medier

Kursleder(e): Hanne Løvik
Sosiale medier har potensiale til å være en kanal for mer enn bare enveiskommunikasjon, men da må det legges en strategi. Vi kan hjelpe deg med alt fra å legge en helhetlig strategi til å pusse på eksisterende strategi(er). Dersom strategien er på plass, kan vi hjelpe til med publiseringsplaner og innhold.
working-from-home-contractor-freelance-concept-td9epzw
Er det opp til hver enkelt medarbeider å si og dele det de selv ønsker? Synker rekkevidden på publiserte saker? Har dere en fast gruppe lesere som dere ikke snakker med i dag?
Vi hjelper dere slik at dere får utnyttet potensialet som sosiale kanaler kan gi. 
 
Ting vi kan jobbe med:
 
Overordnet strategi
Publiseringsstrategi
Hvordan bygger man profiler
Hvordan får man tips fra publikum
Hvordan oppnår man dialog og diskusjon
Hvordan når man målgruppen best mulig
•      Hvordan du bygger og bruker Facebook-grupper på en smart måte
Hvordan måler man resultater 
 
Vi bruker mest tid på hva en slik strategi betyr i praksis - der vi jobber med konkrete oppgaver og eksempler.
 
Dere kan selv velge hvilke kanaler vi skal fokusere på - om det er Facebook, LinkedIn, Twitter, Snapchat, Instagram, Pinterest (eller det neste store).
 
Varighet: en inspirerende sesjon på 1-3 timer, en dags-workshop, to dagers-workshop med flere gode øvelser.
 
Antall deltagere: maks 12 personer
Krav til utstyr: Nettilgang og prosjektor. Kursdeltakere må ha datamaskin.
Kursleder: Hanne Løvik, epost: hl@ij.no, mobil: 99223281
Kontakt: Elisabeth Johansen, e-post: elisabeth.johansen@ij.no , mobil: 916 29 484

Be om tilbud 

Ønsker du at vi holder dette kurset i din bedrift?
Vi hjelper deg å tilrettelegge.

Ta kontakt for pristilbud.

E-post: elisabeth.johansen(at)ij.no
Mobil: 91629484